دانلود کتاب صوتی انگیزشی و موفقیت 2021

دانلود کتاب صوتی انگیزشی
کتاب صوتی انگیزشی

بهترین کتاب صوتی انگیزشی و موفقیت

وقتی صحبت از کتاب‌ صوتی انگیزشی و موفقیت و انرژی مثبت صحبت به میان می‌آید ناخودآگاه یاد زندگی افراد موفق می‌افتیم. هیچ انسانی بدون داشتن انگیزه مناسب قادر به برنامه‌ ریزی برای رسیدن به اهداف نیست. وقتی دلایل کافی و قانع‌کننده‌ای برای کار و هدف خود داشته باشیم، انگیزه بالای  خواهیم داشت. دانلود کتاب‌ صوتی انگیزشی زندگی افراد بسیاری را متحول کرده و آن‌ها را به سمت موفقیت در عرصه‌های گوناگون حرکت داده است. با تفکر مثبت و فراهم آوردن یک شرایط شاد، می‌توان موفقیت‌های اجتماعی و خانوادگی زیادی کسب کرد.

انسان‌های موفق افرادی مثبت و هدفمند هستند که اهداف خود را به انواع کوتاه مدت و بلند مدت طبقه بندی می‌کنند. داشتن هدف در وقت و هزینه‌های ما صرفه‌جویی می‌کند و راه رسیدن به رویاهایمان را کوتاه‌تر می‌کند و انگیزه ما برای رسیدن به اهدافمان را بالا می‌برد. از پرفروش ترین کتاب های موفقیت می توان به قدرت عادت چارلز دهیگ، اثر مرکب دارن هاردی و از خوبه به عالی جیم کالینز از نمونه های خوبی کتاب های موفقیت به حساب می آیند. در اینجا کتاب های انگیزشی را به صورت کلی در سه دسته قرار داده اند:

بهترین کتاب صوتی انگیزشی و انرژی مثبت

کتاب صوتی انگیزشی
دانلود کتاب صوتی انگیزشی و موفقیت

افراد بسیار زیادی با چالش بی انگیزه بودن دست و پنجه نرم می‌کنند.  کتاب‌های انگیزشی بهترین راه  رسیدن به انرژی مثبت بیشتر و عزت نفس، مثبت اندیشی، کنترل عواطف و احساسات و آرامش را پیدا کنیم و سفر تازه ای را در زندگی تجربه نماییم.

بر اساس قانون انرژی مثبت قابلیت انتقال داره و  قابل انتقال از حالتی به حالت دیگر هست و انرژی  هرگز از بین نمیره

 

You've just added this product to the cart:

اپلیکیشن کتاب صوتی ریلکس بوک از جدیدترین کتاب ها و تخفیف های ریلکس بوک خبردار بشو
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها